عطر کفش پاشنه بلند

عطر کارولینا هررا گود گرل زنانه با شعار «It’s so good to be bad» (چه قدر خوبه که بد باشی!) در سپتامبر سال ۲۰۱۶ به بازار آمد.

ادکلن گود گرل در بسته بندی خلاقانه ای به شکل کفش پاشنه بلند به بازار عرضه شد و به همین خاطر به عطر کفش پاشنه بلند در ایران معروف شده است.

این ادکلن شرقی محصولی از برند مشهور آمریکایی کارولینا هررا است که توسط عطر ساز مشهوری با نام لوئیز ترنر تولید شده است.

این عطر زنانه شکل گرفته از عناصر تاریک و نورانی، الهام گرفته از شهر نیویورک که مانند آن شجاع، جسور و قدرتمند است و می‌تواند یک شهر را به اختیار خود درآورد.

اما برای فتح یک شهر شما به یک کفش احتیاج دارید و کارولینا هررا این عطر را برای شما به شکل کفشی پاشنه بلند زیبا ، هنرمدانه طراحی کرده است.

Good Girl نوید یک ترکیب خلاقانه و اعتیادآور از گل سرخ و دانه تونکا است که نشان دهنده دوگانگی شخصیت یک زن است. موج گلی از یاس سامباک سفید و گل سرخ در تضاد با نت های اسرارآمیز و عمیق دانه تونکا و کاکائو قرار گرفته است.

نت های ابتدایی بادام، قهوه، ترنج و لیمو هستند. نت‌های میانی عبارتند از گل سرخ، یاس سامباک، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری. نت های پایه عبارتند از: دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل، مشک، چوب کشمیر، عنبر، دارچین، نعناع هندی و سدر

حواستان باشد که تقلبی این عطر را به جای اصل به شما نیندازند. در نمونه اصلی و اورجینال عطر گود گرل پاشنه طلایی رنگ از جنس فلز است که با ضربه زدن به آن متوجه خواهید شد که جنس آن فلزی است ولی در نمونه های فیک و تقلبی جنس پاشنه کفش پلاستیکی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا