نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات

افراد زیادی هستند که بهتر است از شامپو فری سولفات استفاده کنند.  یکی از پرکاربردترین آنها شامپو فری سولفات برای موهای کراتینه شده است. این نوع محصول شامپو مناسب موهای صاف شده نیز می باشد.

افرادی که موهایشان را کراتینه یا صاف می کنند می بایست مراقبت ویژه ای از موهایشان داشته باشند. بنابراین برای خرید شامپو برای موهای کراتینه شده ، شامپو بدون سولفات خوب بهترین گزینه است.

همچنین افرادی که پوست حساس دارند و افرادی که موهای رنگ شده دارند، شامپو فری سولفات گزینه مناسبی برای آنها است. سولفات ها رنگ مو را از بین می برند و موهای رنگ شده را کدر می کنند.

اما اگر افرادی که موهای رنگ شده دارند از شامپو بدون سولفات خوب استفاده کنند، عمر رنگ موهایشان و شفافیت و براقی آنها بیشتر می شود.

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات

بعد از اینکه متوجه شدید شامپوهای بدون سولفات برای موهای شما بهتر هستند و تصمیم گرفتید شامپوی خود را به یک شامپوی بدون سولفات تغییر دهید، باید روش استفاده از شامپو بدون سولفات را بلد باشید تا نتیجه لازم را ببینید.

قبل از شستن موهای خود را کاملا با آب خیس کنید.

شامپوهای بدون سولفات مک لارین مانند دیگر شامپوهای حاوی سولفات زیاد کف نمی‌کنند، بنابراین آب فراوان برای استفاده و توزیع یکنواخت این شامپو ضروری است!

۲ تا ۵ قطره شامپو را در کف دست خود بریزید و آن را به طور مساوی توزیع کنید.

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات

یک لایه نازک از محصول را روی کف دست و انگشتان خود انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که یکنواخت در کل پوست سر خود اعمال می شود.

شامپو را به مدت ۱ دقیقه یا بیشتر روی پوست سر خود ماساژ دهید.

وقت خود را صرف کنید و به خودتان یک ماساژ خوب پوست سر بدهید!

نکته مهم: شامپو را فقط روی پوست سر و ریشه های خود بمالید، این جایی است که نیاز به تمیز کردن دارد.

بگذارید ۱-۲ دقیقه بماند.

این به مواد پاک کننده ملایم ما اجازه می دهد تا کار خود را کمی بهتر انجام دهند.

به طور کامل و کامل بشویید.

یک دقیقه به خود فرصت دهید تا آثار شامپو را پاک کنید.

نرم کننده بدون سولفات و سیلیکون را فقط به انتهای موها بزنید.

درست مانند شامپو، نرم کننده را به کف دست خود پمپ کنید و آن را به طور یکنواخت پخش کنید . یک لایه نازک از محصول را روی کف دست و انگشتان خود انتخاب کنید. دست های خود را با انگشت از انتهای مو شانه کنید.

نرم کننده را کاملا بشویید.

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات

اگر مستعد خشکی مو هستید، می توانید با گذاشتن مقداری نرم کننده بازی کنید. اگر موهای شما به راحتی سنگین می شود، بهتر است نرم کننده خود را به طور کامل بشویید.

چگونه یک شامپو بدون سولفات خوب را تشخیص دهیم؟

 سولفاتها به موادی گفته می شود که به طور معمول در شامپوها ، صابون ها و بیشتر محصولات کف کننده یافت می شوند.

سولفات ها از یک طرف چربی و از طرف دیگر آب را به خود جذب می کنند و باعث زدودن چربی و آلودگی از روی مو یا هر سطح دیگری می شود.

اگر میخواهید بدانید شامپو بدون سولفات هست یا نه باید به لیست ترکیبات آن نگاه کنید. در صورتیکه عبارت سدیم لوریل سولفات یا آمونیوم لوریل سولفات را در لیست ترکیبات یک شامپو مشاهده کردید، آن شامپو حاوی سولفات است. به آنها اختصاراً SLS یا ALS نیز گفته می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا